《戀愛心理戰–令 男朋友愈來愈鍾意你 》

男朋友愈來愈鍾意你

《 戀愛心理戰 – 令 男朋友愈來愈鍾意你 》

點先可以令 男朋友愈來愈鍾意你 ?

我 個 f r i e n d 叫 J a y c e e , 有 一 個 一 齊 咗 兩 年 嘅 男 朋 友 。

佢 男 朋 友 對 佢 唔 係 幾 好 , 所 以 佢 經 常 搵 我 呻 。 雖 然 我 男 朋 友 對 我 唔 差 , 但 男 同 女 本 身 就 係 唔 同 星 球 嘅 生 物 , 有 不 滿 都 好 正 常 。 所 以 佢 搵 親 我 訴 苦 , 我 都 會 同 佢 一 齊 大 齊 埋 怨 點 解 天 下 間 嘅 男 朋 友 都 咁 唔 體 貼 、 咁 唔 浪 漫 、 咁 唔 細 心 … …

我 : 「 喂 J a y c e e , 今 日 我 想 讚 下 我 B B 呀 ~ 佢 今 日 竟 然 驚 喜 買 咗 紮 花 比 我 ! 」 我 同 J a y c e e 講 。 嗱 我 唔 係 想 曬 命 , 但 我 男 朋 友 出 名 成 碌 木 咁 , 從 來 都 唔 會 做 呢 d 浪 漫 野 … … 我 今 日 真 係 嚇 咗 嚇 。

J a y c e e : 「 嘩 ! 要 慶 祝 喎 ! 」

佢 做 咗 個 好 誇 張 嘅 表 情 。

我:「我想話,唔好放棄希望啊~你男朋友可能都會變好呢~」

Jaycee:「唉,我想話,我尋日先陪佢打完機仲要比佢鬧,今日叫佢陪我睇戲就死都唔肯 …… 」

我:「你又對佢咁好呀?」呢類野我雖然已經聽咗好多次,但一見到永遠都係得Jaycee單方面遷就男朋友,我都會忍唔住反白眼。

Jaycee:「喂其實你做咗咩令你男友肯變好?」

Gain-Loss Effect 點令 男朋友愈來愈鍾意你  ?

我:「有無聽過得失理論(Gain-Loss Effect)?啫係人會鍾意嗰d對自己喜愛或尊重程度愈來愈高嘅人,唔鍾意嗰d對喜愛或尊重程度愈來愈低嘅人。你鍾唔鍾意佢,並不係取決於佢對你好唔好,而係取決於由你識佢嗰日起到依家,佢究竟係對你愈來愈好定係愈嚟愈差。」

我:「我咪就係開頭對佢麻麻,然後對佢愈嚟愈好,佢咪愈嚟愈鍾意我,肯為我改囉~不過算啦,你個case,無得救。」

Jaycee:「吓,點解呀?」

我:「你一直都對佢咁好,如果你開始要求佢為你改。要求佢變好,佢只會覺得你呢個做女朋友對佢差咗,而令佢愈嚟愈唔鍾意你啊~不過都仲有其他方法可以改善你哋嘅關係嘅⋯⋯下次再教你!」

Reference:Siegman, A. W. (1974). The Gain-Loss Principle and Interpersonal Attraction in the Interview. The Gain-Loss Principle and Interpersonal Attraction in the Interview, 1(1), 83-85. Retrieved December 16, 2018.

對我們的心理學文章有興趣? 去睇睇我們設計的MNH課程吧:
https://www.void.com.hk/mnh

閲讀更多我們的文章:

4個即時 提升創意 的技巧  

想 達成目標 ?四個方法,升級你2020年的 目標 ! 

6個提高「 說服力」的秘密

 

中文大學心理系畢業生,於2019年考獲ABH催眠治療師牌照。興趣是旅遊和寫作,希望能學以致用,透過文章推廣精神健康和心理學知識。

訂閱科和隨筆