2020東京奧運 致仍在努力的香港人(有Video講解)

2020東京奧運

2020東京奧運 致仍在努力的香港人 (有Video)

2020東京奧運  – 2 0 2 1 年 7 月 2 6 日 , 香 港 運 動 員 張 家 朗 係 2020東京奧運 男 子 花 劍 項 目 勇 奪 金 牌 , 呢 面 金 牌 係 繼 李 麗 珊 1 9 9 6 年 亞 特 蘭 大 奧 運 滑 浪 風 帆 的 金 牌 後 第 二 面 的 金 牌 , 亦 係 香 港 回 歸 後 的 第 一 次 奪 金 , 話 係 歷 史 性 的 一 刻 都 唔 過 份 。

大 家 呢 幾 日 只 要 打 開 電 話 , 相 信 都 唔 難 睇 到 媒 體 鋪 天 蓋 地 嘅 得 奬 內 容 , 因 為 呢 個 的 確 係 香 港 人 值 得 開 心 感 動 的 一 刻 。 直 播 當 日 你 有 冇 因 為 比 賽 隔 住 個 M o n 都 感 到 興 奮 呢 ? 張 家 朗 每 一 次 的 得 分 你 可 能 會 拍 手 S a y Y e s , 每 一 次 對 手 的 進 攻 , 你 可 能 同 身 邊 的 朋 友 一 齊 叫 頂 住 撐 住 。 決 賽 果 一 刻 你 有 無 一 齊 同 屋 企 人 朋 友 緊 張 到 幾 乎 忘 記 呼 吸 , 到 獲 奬 果 一 刻 或 者 更 加 彈 起 感 動 到 落 淚 呢 ? 如 果 有 的 話 , 我 可 以 好 肯 定 同 你 講 , 並 唔 獨 單 。

2020東京奧運 以外 ,香港人有幾耐冇開心過

香港人到底有幾奈無咁開心過呢? 我講的開心唔係單單淨係某一個群體的開心喎 而係全香港 一同作為”香港人”呢個身份而感到開心,感到自豪,感到爭氣。? 當中無分年齡 職業 階級 顏色 政治立場 係我印象中至2019年社會運動開始再到疫症爆發 可以話係一件我都諗唔到。 無論係支持的議員政黨當選,你係到開心慶祝的時候,就會有另外的一個群體失望; 就算派錢又好,打風都好,都唔會有呢個全城關注,全個商場的人企喺到睇直播,全餐廳一齊尖叫狂歡的呢一個畫面發生。 香港運動員 一直都付出太多 得到太少 要站係奧運呢個舞台上同 全世界各個領域上的高手比賽 你要的唔單止係 努力 天份 對呢個運動好多好多的熱愛 以及運氣 仲未計 全職做運動員的壓力、身邊的人未必完全支持、教練未必賞識願意重點培訓或者身體上的傷痛勞

支持與鼓勵

以上的每一樣,應該係話任何一樣,都可以足夠令你係香港運動員呢條路上走唔到落去。可以俾我地係電視銀幕前見到代表香港參與奧運的都可以話係萬中無一的運動員。佢地要承受的 無論係身體上定係心理上的壓力都係我地常人無法明白同理解。 

雖然我地生活脫離唔到政治,運動都係一樣,但運動從來都係運動,好波就係好波,可以的話就集中眼光在運動員技術上,而唔應該係佢合規格球衣上的顏色,或者係其他。佢地要承受的 已經太多了,唔期望每一個人都會支持,但請唔好再額外俾麻煩佢地。俾多啲支持鼓勵少啲批評,呢句說話其實唔單止適用係香港運動員上 ,亦適合我地宜家的香港。 

無論宜家的你係做緊咩都好,遇到咩挫折都好。請大家要堅持,唔好咁易放棄。香港運動員加油,香港人加油,只要你信 你都可以成為世界第一。

陳棨豪

Void 冥想App 創辦人 & 培訓導師

擁有催眠治療師(NGH)、臨床催眠治療師(ACHE)及NLP高級執行師資格。 透過為機構、公司及個人提供心理健康服務及培訓,加強公眾在心理健康上的意識和關注。

Void冥想應用程式創辦人。擁有催眠治療師(NGH)、臨床催眠治療師(ACHE)及NLP高級執行師資格。
透過為機構、公司及個人提供治療及培訓,加強公眾的心理健康和對心理健康的關注。

訂閱科和隨筆