UST MBA Entrepreneur sharing 創業分享

ust MBA

UST MBA 分享

UST MBA sharing event – 上個星期 UST MBA 邀請 Chan Kai Ho 作為Entrepreneur sharing嘉賓,向MBA同學分享咗創業心得,多謝佢哋熱情地留低Void團隊一齊參與佢哋嘅Christmas Party啊;) 有部分聽唔明中文嘅同學用唔到Void App嘅冥想錄音,都download咗我哋個app享用其他放鬆功能,多謝佢哋嘅支持!

想 深 入 學 習 人 類 圖 ? Void   開 設 「手把手教識你人類圖」 課 程 , 12 小 時 教 識 你 和 身 邊 所 有 人 做 2 小 時 以 上 的 人 類  圖 完 整 分 析 。

想 聽 我 們 為 你 的 人 類 圖 做 專 屬 分 析 ? 我 們 提 供 個 人 完 整 人類圖分析 服 務 , 二 人 或 以 上 更 送 你 合 盤 分 析 。 

想 搵 出 自 己 的 人 類 圖 ? 先 準 備 好 你 的 出 生 日 期 時 間 同 地 點 可 以 去 亞洲人類圖學院  搵 你 的 圖 呢 ~

人 類 圖 和 冥 想 關 係 密 不 可 分 , 有 興 趣 可 查 看  Void 冥想 App  和  MNH Intensive 課程 。

有 興 趣 也 可 以 到 我 們 的 YouTube Channel 觀 看 更 多 與 人 類 圖 、 心 理 學 、 V l o g 、 精 選 影 片 等 影 片 喔 ~ 

 

如果你需要一個冥想的引導可以,按以下連結。或者也可以到Apple Store/Google Store 下載免費廣東話冥想應用程式”Void”,入面有14天免費冥想課程、心情日記,放鬆練習給大家使用。

你對NLP有興趣嗎?歡迎參與我們的MNH (M = Mindfulness Meditation (靜觀冥想);N = NLP (身心語言程式學) ;H = Hypnotherapy (催眠治療))Intensive課程,一次學習三種對於改善你的身心狀態 極有幫助,助你更輕易達成目標 的技巧!

有興趣去我地課程網站睇下啦:https://www.void.com.hk/MNH

陳棨豪

Void 冥想App 創辦人 & 培訓導師

擁有催眠治療師(NGH)、臨床催眠治療師(ACHE)及NLP高級執行師資格。 透過為機構、公司及個人提供心理健康服務及培訓,加強公眾在心理健康上的意識和關注。

訂閱科和隨筆

獲取我們的最新動向

這是Void吉祥物

訂閱科和隨筆